četrtek, 20. april 2023

'Biti upornik pomeni biti sam svoj;' to je novo sodelovanje RBDjevcev z Smirnoff



Blagovna znamka Diageo in RBD predstavljata nostalgično in uporniško sodelovanje z "Smirnoff Tamarindo", ki obljublja, da bo presenetilo oboževalce ikonične skupine.

Znamka vodke Smirnoff in RBD, ena najbolj ikoničnih latinoameriških glasbenih skupin, predstavljata posebno sodelovanje. Gre za sodelovanje med skupino in pijačo, ki sta v različnih generacijah zaznamovali čas pred in po, saj sta razbili sheme in se uveljavili kot vodilni v svojih sektorjih.

Sodelovanje Smirnoff Tamarindo in RBD je nastalo z namenom povezati različne generacije, kot so generacija X, milenijci in generacija Z, da prestopijo ustaljene norme in pokažejo svojo najbolj uporniško plat.

Kot poudarja znamka, biti upornik nedvomno pomeni biti sam svoj, živeti svobodno, brez pojasnil in ustvarjati nove izkušnje; pomeni biti odločen, da v vsaki situaciji prevzameš pobudo, da ji daš svoj pečat in ne slediš drugim.


RBD in Smirnoff predstavljata ikonično sodelovanje


Héctor Vélez, direktor novih blagovnih znamk pri družbi Diageo, pravi: "Za Smirnoff je tovrstno sodelovanje zelo pomembno; nostalgija, izkušnje in občutki, ki jih sproža RBD, so temeljni del tega, kar želimo doseči z najbolj pekočo pijačo, ki je bila šest let edina, izvirna in je revolucionirala izkušnje zvezdnikov in jih približala našim potrošnikom ter najbolj relevantni in kul skupnosti," je dejal strokovnjak.


Cilj tega sodelovanja je združiti različne generacije in jih navdihniti, da pokažejo svojo uporniško plat. O tem je Vélez dejal: "Nedvomno je kulturni vpliv pijač Smirnoff in RBD tako velik, da sta že del vsakdanjega življenja potrošnikov. Smirnoff je demokratična blagovna znamka, za katero je bilo v vsej njeni zgodovini značilno rušenje paradigem in spodbujanje ljudi k življenju brez oznak, strahov in stereotipov. RBD pa je postal merilo v glasbeni industriji in s svojim sporočilom nostalgije še danes ostaja pomemben iz generacije v generacijo. Oboji določamo trende po vsem svetu.